Andego Tanácsadó Kft.
  • Bemutatkozunk
  • Tanácsadás
    • Adatbányászat
    • Hálózatelemzés
    • Weblog elemzés
    • CRM
  • Megoldások
    • Csalásdetektálás
    • Céginformációs szolgáltatás
    • Cégcsoport detektálás
    • Kockázati Modul
  • Oktatás
    • Szemináriumos naptár
    • Microsoft Akadémia
      • Excel
      • Power Pivot
      • Machine Learning
    • Open Source adatbányászat
      • R
      • Rapid Miner
    • Adatbányászat
    • Hálózatkutatás
  • Kapcsolat
  • Andego Blog
Andego Tanácsadó Kft.
  • Bemutatkozunk
  • Tanácsadás
    • Adatbányászat
    • Hálózatelemzés
    • Weblog elemzés
    • CRM
  • Megoldások
    • Csalásdetektálás
    • Céginformációs szolgáltatás
    • Cégcsoport detektálás
    • Kockázati Modul
  • Oktatás
    • Szemináriumos naptár
    • Microsoft Akadémia
      • Excel
      • Power Pivot
      • Machine Learning
    • Open Source adatbányászat
      • R
      • Rapid Miner
    • Adatbányászat
    • Hálózatkutatás
  • Kapcsolat
  • Andego Blog
  • Home
  • Blog
  • Clem Club meghívó

Clem Club meghívó

2014. szeptember 23. kedd Bejegyezte Kovács Gyula

Háttér

Az Andego Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója 2014.09.25-én előadást tart a Clementine Consulting által szervezett Clem Club-ban. Az előadás témája: Hogyan mutassuk be elemzésünk eredményeit?

Jelentkezés

Kommnetár

Amikor adatbányászatról beszélünk, hajlamosak vagyunk kizárólag elemzésekre gondolni, holott az elemzések önmagukban nem jelentenek értéket egy cég számára. Értékké akkor kezd átalakulni, ha az elemzőn kívül az üzleti döntéshozók és menedzserek is megértik. A tapasztalatom az, hogy még a legegyszerűbb elemzést sem mindig egyszerű elmagyarázni az üzleti oldal számára. Egy tipikus példa.:

Adatbányász állítása: "Az adott cégnél 2014.05.31-én pontosan X ügyfélnek volt folyószámla típusú terméke."

Egyszerű állítás, akár léphetnénk is tovább a prezentáció során. De ekkor jelentkezik az értékesítési igazgató, és széles gesztikuláció mellett közli, hogy ezek a számok biztosan rosszak, mert "X + Y darab ilyen termék volt a megadott időpontban". A gond az, hogy a menedzser TERMÉKSZÁM-ról beszél, míg az adatbányász ÜGYFÉLSZÁM-ról.  Két különböző nyelvezet, gondolkodásmód - és ilyenkor az elemzőnek óriási erőfeszítést kell tennie, hogy megtalálja a közös nevezőt az üzleti oldallal.

Hogy mit tegyünk ilyen és ehhez hasonló szituációban? Akit érdekel, jöjjön el 2014.09.25-én 15.00-kor a Clementine Consulting irodaháza alatt lévő Il Treno étterembe, és ott választ kap a fenti kérdésre.

 

Blog
Clem Club, Data Mining. adatbányászat, prezentálás
Sznobizmus és messianizmus avagy az adatelemzés határai
CRISP módszertan – na de ki a gyilkos?

Legutóbbi bejegyzések

  • Így olvastok Ti!
  • Mennyit keres egy programozó?
  • A rosszat tudod javítani – a jót nem!
  • Mihez is ért a Data Scientist?
  • Adatok hulladékgazdálkodása

evolve theme by Theme4Press  •  Powered by WordPress