CRM
Egy nagyvállalat sikerességében elengedhetetlen, hogy ügyfél-kapcsolatait a legmodernebb eszközökkel menedzselje, de már a kisebb cégeknél is megjelent az igény, hogy a szolgáltatásukat igénybe vevőket hatékonyan tudják kezelni. Erre jelent megoldást egy jól felépített CRM rendszer.
Az Andego Tanácsadó Kft. a Fókusz Takarékszövetkezet számára fejlesztett és üzemeltet egy CRM rendszert, ami támogatja az ügyintézők munkáját azzal, hogy az ügyfelek bankfiókba való betérésekor megmutatja a teljes ügyféltörténetet: milyen termékei vannak, illetve milyen ajánlatokat kapott már. A várható ügyfélérték kiszámításával az ügyintéző azonnal látja, hogy az ügyféllel érdemes-e egyáltalán foglalkozni, az ügyfélszegmens beazonosításával pedig meghatározhatja milyen terméket ajánljon ki neki.
Egy jó CRM rendszer hatékonyan támogatja a kampánymenedzselést is, az Andego CRM szoftvere ennek a kritériumnak is megfelel.
További információ: office@andego.hu