Andego Tanácsadó Kft.
  • Bemutatkozunk
  • Tanácsadás
    • Adatbányászat
    • Hálózatelemzés
    • Weblog elemzés
    • CRM
  • Megoldások
    • Csalásdetektálás
    • Céginformációs szolgáltatás
    • Cégcsoport detektálás
    • Kockázati Modul
  • Oktatás
    • Szemináriumos naptár
    • Microsoft Akadémia
      • Excel
      • Power Pivot
      • Machine Learning
    • Open Source adatbányászat
      • R
      • Rapid Miner
    • Adatbányászat
    • Hálózatkutatás
  • Kapcsolat
  • Andego Blog
Andego Tanácsadó Kft.
  • Bemutatkozunk
  • Tanácsadás
    • Adatbányászat
    • Hálózatelemzés
    • Weblog elemzés
    • CRM
  • Megoldások
    • Csalásdetektálás
    • Céginformációs szolgáltatás
    • Cégcsoport detektálás
    • Kockázati Modul
  • Oktatás
    • Szemináriumos naptár
    • Microsoft Akadémia
      • Excel
      • Power Pivot
      • Machine Learning
    • Open Source adatbányászat
      • R
      • Rapid Miner
    • Adatbányászat
    • Hálózatkutatás
  • Kapcsolat
  • Andego Blog
  • Home
  • Tanácsadás
  • Weblog elemzés

Weblog elemzés

Napjainkban a vállalati adatvagyon egyik legfontosabb eleme a vállalati portálokon és honlapokon keletkezett adattömeg. Ezen adatok egyik fontos jellemzője, hogy óriási méretűek, sok esetben ráadásul nem strukturált formában kerülnek tárolásra, így a hagyományos adatelemzési módszerek korlátozottan használhatók.

A web elemzésekre napjainkban számos lehetőség van (Pl. Google Analytics), de ezek az elemzések kizárólag a web log rekordokat vizsgálja. Az Andego Tanácsadó Kft. kifejlesztett egy metódust, ahol a web log adatokat össze tudja kapcsolni vállalati adatvagyonnal (ügyfél és regisztrációs adatbázissal), ennek segítségével lényegesen mélyebb összefüggések nyerhetők ki az adatvagyonból. A következő kérdések válaszolhatók meg így:

  • Mely látogatók jutnak el a regisztrációs oldalig és kik fognak regisztrálni közülük?
  • Mely regisztrálókból lesznek vásárlók?
  • Van-e kapcsolat a honlap látogatási szokása és a vásárlási hajlandóság között? Ha igen, melyek azok a kulcspontok, amelyek növelik a vásárlási hajlandóságot?

 

További információ: office@andego.hu

Legutóbbi bejegyzések

  • Így olvastok Ti!
  • Mennyit keres egy programozó?
  • A rosszat tudod javítani – a jót nem!
  • Mihez is ért a Data Scientist?
  • Adatok hulladékgazdálkodása

evolve theme by Theme4Press  •  Powered by WordPress