Napjainkban a vállalati adatvagyon egyik legfontosabb eleme a vállalati portálokon és honlapokon keletkezett adattömeg. Ezen adatok egyik fontos jellemzője, hogy óriási méretűek, sok esetben ráadásul nem strukturált formában kerülnek tárolásra, így a hagyományos adatelemzési módszerek korlátozottan használhatók.
A web elemzésekre napjainkban számos lehetőség van (Pl. Google Analytics), de ezek az elemzések kizárólag a web log rekordokat vizsgálja. Az Andego Tanácsadó Kft. kifejlesztett egy metódust, ahol a web log adatokat össze tudja kapcsolni vállalati adatvagyonnal (ügyfél és regisztrációs adatbázissal), ennek segítségével lényegesen mélyebb összefüggések nyerhetők ki az adatvagyonból. A következő kérdések válaszolhatók meg így:
- Mely látogatók jutnak el a regisztrációs oldalig és kik fognak regisztrálni közülük?
- Mely regisztrálókból lesznek vásárlók?
- Van-e kapcsolat a honlap látogatási szokása és a vásárlási hajlandóság között? Ha igen, melyek azok a kulcspontok, amelyek növelik a vásárlási hajlandóságot?
További információ: office@andego.hu